Principal Innovació Trump Campaign ha pagat secretament a Tucker Carlson’s Daily Caller 150.000 dòlars per explosions de correu electrònic

Trump Campaign ha pagat secretament a Tucker Carlson’s Daily Caller 150.000 dòlars per explosions de correu electrònic

Tucker Carlson no és conegut per la seva subtilesa: l’any passat, l’amfitrió de Fox News em va dir que els periodistes moderns són covards que van a Twitter per esbrinar què se suposa que haurien de creure.

Però segons un nou informe del Centre de Mitjans i Democràcia (CMD), l’àncora de Fox News va mantenir algunes coses en secret: The Daily Caller , un lloc web de notícies que va cofundar el 2010 i que fins fa poc ocupava el càrrec de redactor en cap, presumptament va rebre 150.000 dòlars no revelats de la campanya de Donald Trump. També està afiliat a un fonament extremadament ombrívol.

La investigació CMD ( va informar per primera vegada a l’actual Washington Post ) al·lega que The Daily Caller va vendre l'accés de la campanya Trump a la seva llista de correu electrònic durant els mesos previs a les eleccions presidencials. Des de setembre fins a novembre de 2016, es va informar que la campanya Trump va enviar almenys 25 correus electrònics a la llista de subscriptors de The Daily Caller. El CMD calcula que aquests correus electrònics van ascendir a uns 150.000 dòlars en ingressos publicitaris per a The Daily Caller, i aquest nombre podria ser encara més elevat ja que era un any electoral.

Tucker Carlson no va poder divulgar els seus beneficis financers de la campanya de Trump als espectadors de FOX News, fins i tot quan comentava les eleccions presidencials, entrevistava Trump i acusava altres informatius de parcialitat, va dir la directora executiva de CMD, Lisa Graves, en un comunicat.

La campanya de Trump i The Daily Caller (patrocinador de la campanya) van marcar els correus electrònics. Hmm.Correu electrònic de la campanya Trump



La llista de correus electrònics del Daily Caller inclou aproximadament 400.000 persones i el seu lloc web és accessible més pàgines vistes que USA Today i la Los Angeles Times .

A canvi d’aquest augment de l’exposició, Trump va fer un tuit vuit articles de Daily Caller als seus 30 milions de seguidors el mes anterior a les eleccions. També va donar a Carlson una exclusiva Entrevista de 40 minuts a bord de Air Force One.

CMD (que rep finançament del Tides Fund i Open Society Foundations, recolzats per George Soros) no va trobar cap prova que suggereixi que The Daily Caller participés en aquest tipus de relacions amb cap altre candidat polític, a excepció d’una explosió de correu electrònic anterior que donava suport al senador Ted Cruz.

Graves va dir a l'Observador que es va interessar per primera vegada en The Daily Caller mentre treballava en una història sobre el conservador Fòrum de Dones Independents . Com a part de la seva investigació, es va inscriure a la llista de correu electrònic de Daily Caller i va començar a provocar explosions a la campanya de Trump.

Va despertar el meu interès pel que passava allà, va dir.

Mentre investigava la connexió entre The Daily Caller i Trump, CMD va ensopegar amb una segona història relacionada amb el Daily Caller News Foundation , una entitat benèfica 501 (c) (3) que, a presentacions d’impostos , reclama proporcionar notícies i investigacions al consumidor, llicenciar contingut i formar periodistes i editors emergents.

Però el CMD va trobar que l'objectiu principal de la fundació sembla ser proporcionar contingut a The Daily Caller. Els seus documents publicitaris indiquen que la fundació té l'avantatge que la majoria de nous mitjans de comunicació no ... Els informes creats per La Fundació s'envien automàticament per a la seva consideració a Daily Caller amb ànim de lucre.

I pel que sembla, el lloc amb ànim de lucre no era escollit: el CMD va trobar que els 672 articles que la fundació va publicar durant dues setmanes al març es van publicar de manera creuada a The Daily Caller. Tucker Carlson.Flickr Creative Commons



Aquests articles també representaven un alt percentatge de contingut de Daily Caller en general: el 46% del contingut publicat a la secció de política del lloc durant aquestes dues setmanes provenia de la fundació, juntament amb el 67% del contingut dels EUA, el 84% de les notícies mundials i el 95%. de la seva secció de negoci.

En canvi, la resta de notícies que la fundació llista per a l’IRS només publiquen algunes històries a l’any. Business Insider, per exemple, només va publicar set històries de fundacions el 2016, mentre que Real Clear Politics en va publicar només quatre.

A més, les armes amb ànim de lucre i sense ànim de lucre de The Daily Caller es troben al mateix edifici d’oficines de Washington, D.C. i The Daily Caller dóna a la fundació lloguer i internet gratuïts a canvi de llicenciar-ne el contingut.

Tot l’edifici de la llista s’està produint al lloc amb ànim de lucre, va dir Graves (que també va assenyalar que la Daily Caller News Foundation no té estranya presència a les xarxes socials).

Aquesta informació, juntament amb l’ús que fa The Daily Caller de la llista de correu electrònic de Trump, suggereix que la base no és una organització sense ànim de lucre segons els estàndards federals. El Codi fiscal IRS afirma que les organitzacions 501 (c) (3) no s’han d’organitzar ni operar en benefici d’interessos privats ni poden participar en cap activitat de campanya a favor o en contra de candidats polítics.

També cal destacar: segons el lloc web CitizenAudit , els germans Koch (qui done fortament a causes republicanes) va contribuir amb 805.512 dòlars a la Daily Caller News Foundation entre el 2012 i el 2015. La família va obtenir cobertura de cervatell del Daily Caller a canvi, va dir Graves.

De fet, el redactor en cap de la fundació, Christopher Bedford, era becari de Koch el 2010; tot i que ho va revelar en articles que va escriure sobre els Koch, mai no va esmentar les donacions de la família a la fundació.

També sembla que The Daily Caller té problemes editorials junt amb els seus problemes financers: el periodista Jason Kessler ho era acomiadat el mes passat després que es va assabentar que no només va informar sobre una concentració nacionalista blanca, també hi va parlar, defensant una guerra civil.

Carlson no va respondre a les sol·licituds de comentaris de l'observador.

Articles D'Interès